Mít pohodlný nábytek v kanceláři je velmi důležité

Kdo kdy dělal dlouhé hodiny v kanceláři, ví, že sedět na nějaké prkenné židli a nutit se udržet pozornost, když vás do kostí řeže nějaký velmi divný tvar nekvalitní kancelářské židle je pořádné peklo. A to ani nemluvíme o těch situacích, kdy je člověk poněkud vzrostlejší a běžně se „vyskytující“ stůl v kanceláři je tak malý, že se člověk musí zohýbat, aby vůbec viděl. Kdo by to byl řekl, že bude mít podstatný vliv na kvalitu také kvalita nábytku, který je umístěn v kanceláři. Můžete být majitel společnosti, CEO nebo jenom nějaký vedoucí.
učebnice na stolku
Často se podivujete, že vaši zaměstnanci jsou celí polámaní, často si odskakují a dělají spoustu jiných věcí než práci? Tak možná to bude tím, že se necítí tak úplně dobře ve svém kancelářském místě. Samozřejmě, nelze individualizovat úplně každé pracovní místo, je však dost velký prostor proto, abyste vybrali to naprosto nejlepší, co si váš firemní rozpočet může dovolit.

Firmě se to desetkrát vrátí

Jen si vezměte, kolik práce udělá takový zaměstnanec, který se každou chvíli musí nějak přesouvat a putovat po židli A kolik takové práce udělá zaměstnanec, který pohodlně sedí v klidu třebas několik hodin.
třída ve škole
Samozřejmě, že ten, který netráví čas vrcením, ale prací. A k tomu všemu přispívá nejen dobrá židle, ale samozřejmě také ostatní nábytek. Je hrozně důležité zvolit takový standard, který vyhovuje firemní „populaci“. Dejme tomu, že 75 procent celé firmy jsou lidé vysocí nad 180 centimetrů. Je hloupost kupovat stoly, určené pro 160 centimetrové zaměstnance, když víte, že faktický stav je úplně něco jiného. To je čiré bláznovství. vám proto radí – myslete na to nejdůležitější a to je především pohodlí vašich zaměstnanců. Jakmile budou v „pohodě“ a nic je nebude píchat, bolet a řezat, tak se mnohem více zařežou na oplátku do práce, což je přesně to, co chceme.